כניסה  |  הרשמה

בטן 360


זמן אימון: 24 דקות
דרגת קושי: מתקדם
מדריך: קארין עמר




בטן 360 כשמו כן הוא, בשיעור זה נעסוק בשרירי הבטן העמוקים והחיצוניים מכל הצדדים והאפשרויות..

אורח החיים הישבני גורם לכולנו להיות כפופים ושפופים יותר

יחד עם זאת כשמגיע הקיץ כולנו רוצים קוביות בבטן ורצים לעשות כפיפות בטן וכמה שיותר.

עבודה על כפיפות בטן בלבד, תגביר את המצב הכפוף ותגדיל את הנזק לכאבי הגב התחתון והצוואר.

כמו כן, עלייה לכפפית בטן ללא סגירה ואיסוף נכון של רצפת האגן והשרירים העמוקים תגרום בהמשך לדליפות שתן ושרירי רצפת אגן מוחלשים.

לכן בואו נעשה את זה נכון!! עבודה המשלבת חיזוק נכון לכל שרירי הבטן והיציבה.

השרירים העמוקים- הינם שרירי הליבה, נמצאים קרוב לשלד ומהווים את "הקירות המגנים" של עמוד השדרה והאיברים הפנימיים. 

יוצרים חגורת בטן טבעית הגורמת לנו להיות אסופים יותר וזקופים יותר.

שרירי הבטן החיצוניים- הם בדיוק הקוביות שכולנו מחפשים.

אימון המשלב את שרירי הליבה והיציבה, מבטיחה למתאמן עבודה נכונה ללא עומסים מיותרים על עמוד השדרה.

 

 

 

 

 

 

בטן 360

תוכן בתשלום