בלוג

בלוג

לכל המכורות לזירו

המשך קריאה

כאבים בצוואר, כתפיים, שכמות?

המשך קריאה

הפרט הקטן והבסיסי ביותר בתזונה נכונה

ההבדל נמצא בפרטים הקטנים.
המשך קריאה

פעילות גופנית תעודת הביטוח שלך!

חשבתם פעם, כמה ביטוחים יש לכם? ביטוח רכב, דירה, רכוש.... ומה עם הגוף שלכם? הביטוח לבריאות הגוף והנפש.
המשך קריאה

ילדים ופעילות גופנית

פעם בתור ילדה כשהייתי קובעת להיפגש עם חברה הייתי הולכת אליה ברגל ולא משנה מה היה המרחק שלה ממני. כשהיינו קובעים כמה חברה להיפגש במקום מסוים לא היינו מבקשים מההורים שלנו שיסיעו אותנו, היינו הולכים ברגל
המשך קריאה

5 הסיבות שכדאי לך להתחיל לעשות כושר מהבית

בואו נודה בזה, פעמים רבות קורה שאנחנו פשוט לא יכולים להגיע לחדר כושר לאימון. המציאות היומיומית המטורפת , העבודה, משפחה , מטלות , מזג האוויר וכל הסיבות האפשריות למה לא לנסוע לחדר כושר עכשיו. ולפעמי
המשך קריאה

תרגול יוגה ומודעות

חלק נכבד מתרגול היוגה הוא בעצם תרגול של תנוחות גוף, או כמו שהם נקראים בשמם בסנסקריט "אסאנה", מושב, מנח, מצב מסוים. חלק זה של התרגול הוא בכדי ליצור מודעות לגוף ברמה...
המשך קריאה

יתרונותיו של אימון כנגד משקל גוף

מהו אימון כנגד משקל הגוף (Bodyweight workout)? אימון כנגד משק גוף הוא אימון המתבצע אך ורק כנגד משקל הגוף. בשונה מאימון המשקולות...
המשך קריאה

השילוב המנצח באימון כושר

מדוע חשוב לשלב פעילות אירובית יחד עם פעילות חיזוק שרירים?
המשך קריאה

Core - לחזק את הגוף מבפנים

שרירי קור אלו שרירים הממוקמים במרכז הגוף, מדובר בארבעה שרירים עמוקים (שרירי ליבה) המייצבים את הגוף מבפנים ועוזרים
המשך קריאה

כל מה שרציתם לדעת על אימוני רצועות תלייה

אימון רצועות תלייה הוא אימון כנגד משקל הגוף וכתוצאה מופעלים שרירים תנועתיים ומייצבים רבים בעת ביצוע התרגילים בעזרת הרצועות ניתן לחזק את כל שרירי הגוף במצבי תרגול משתנים.
המשך קריאה

להיות קרוב לעצמך, לנהל משאבים פיזיים ומנטליים ביעילות

היות האדם קרוב אצל עצמו, נותן בידיו אפשרות פשוטה אך נדירה: לחיות את מי שהוא באמת. את מי שהוא יכול להיות, את מי שהוא רוצה להיות.
המשך קריאה

12 יתרונות בריאותיים בשיעורי פילאטיס ויוגה

במאמר הבא תגלו את היתרונות הבריאותיים לגוף שלנו באימוני פילאטיס ויוגה
המשך קריאה